poniedziałek, 17 grudnia 2012

Coś się kończy, coś zaczyna


Nie mogę powiedzieć, że z wielkim smutkiem, mimo że darzyłem go sporym sentymentem, przyszło mi poinformować, że mój blog www.popolskiemuczypopolsku.blogspot.com znika z sieci.
Wiem, że kilku osobom bardzo się podobał. Miałem podobno nawet stałych czytelników – głównie znajomych :) To głównie oni swoimi pytaniami, uwagami i spostrzeżeniami, inspirowali mnie do kolejnych wpisów. Ale blog popolskiemuczypopolsku powstał przede wszystkim z myślą o moim młodszym bracie Kamilu, któremu w ten sposób chciałem sprawić radość w tym szczególnie trudnym dla niego momencie. Jeśli uśmiechnął się jeszcze ktoś, jest mi tym bardziej miło.
Na pewno mój blog spodobał jeszcze kilku osobom, dlatego od dziś przenoszę go na stronę www.czasbialegostoku.pl. Zapraszam: www.czasbialegostoku.pl/user/konrad-szamryk. Trzymam kciuki za nowy portal, redakcję i oczywiście mój stary-nowy blog. I zapraszam do lektury.

1 komentarz:

  1. Zaczęłam nadrabianie archiwalnych zaległości i aż się przestraszyłam!

    OdpowiedzUsuń